domingo, 19 de diciembre de 2010

Mitja marato de Vilanova

Con un estrés increíble abro la que espero que sea una nueva temporada de buenos resultados y satisfacciones personales, la universidad y el trabajo me tienen absorbido y mi entreno es casi nulo , hoy he salido a rodar por tierras vilanovenses y he conseguido un tiempo de 1 hora 20 minutos 06 segundos, empeorando 30 segundos la marca del año pasado pero quedando en la misma posición , el puesto 34 de la general . Contento por el resultado ya que no he forzado y estoy entrenando a duras penas 2 días a la semana de carrera, así que aprovechare estos días de navidad para darle caña , que la maratón esta a la vuelta de la esquina! , en breve fotos.

8 comentarios:

Sergio García dijo...

Jordi, este año no he podido seguirte, pero bueno, yo también estoy empezando...

Unknown dijo...

es principio de temporada , lo que importa es como se acaba no como se empieza, a ver si nos vemos pronto en otra competición, un saludo crack!!!!

Xavier dijo...

Excuses...

Si no i soc jo foten-te canya t'adorms i hala!!! 30 segons més (jejejej).

Molt be home, molt be. Que això no es res.

Em sap greu no haver pogut venir al menys a saludar-te a la mitja del meu poble. Ja avisaràs quan facis la propera cursa, a veure si m'animo jo també a fer-la i ens veiem com d'altres vegades.

Una abraçada Jordi,
Xavi.

Unknown dijo...

Xavi et tinc que trucar, així et felicito el nedal, ademés que vaig molt liat amb la uni, examens i treballs i amb el dir, així que aquesta setmana et truco i et desitjo bones festes, per cert, la proxima es la dels nassos, a que esperas a apuntar-t'hi???!!!!

Anónimo dijo...

Joder Jordi, para no entenar e ir sin forzar no está nada mal correr en 1.20... Yo me tuve que apretar en mataró para llegar a 1.19....

Cual es tu propósito en Marató BCN??
Victor.

Unknown dijo...

Pues voy de pacemaker otra vez, así que me toca entrenar fuerte , mi idea es hacer tres medias fuertes antes de la maratón para llegar con ese punto que ahora mismo no tengo,jejejeje, un saludo Victor!

Xavier dijo...

No puc anar a Nassos Jordi, que tinc molta feina!!!

Aquests dies, ja ho saps tu, treballo 16-17 hores, en dormo 4 i a casa celebrem el Cap d'Any amb una petita part de la família i amics. Mels podria emportar a tots a córrer, jejejej.

Per cert, ho he estat mirant i Nassos no cau en diumenge (que és quan m'hi podré apuntar sense mals de cap) fins al 2017¡!¡!¡!¡!¡!

Hauré de trobar una solució!
Xavi.

Unknown dijo...

jjjjjjjj! al final no la puc correr ni jo, perquè m'han posat hores de spinning al dir , així que res d eres, no acabaré l'any com més m'agrada que es corrents.....però bueno que hi farem, bon nadallll, a vere si et puc trucar que jo també vaig liat, una abraçada crack!